Update 2! - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Loes Esselink - WaarBenJij.nu Update 2! - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Loes Esselink - WaarBenJij.nu

Update 2!

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes

02 November 2016 | Zuid-Afrika, Pretoria

Lieve allemaal!

Hier weer een berichtje van mij! Inmiddels zijn we al ruim een maand in Zuid-Afrika, de tijd vliegt voorbij! Onze draai hebben we helemaal gevonden, stage is leuk en de weekend nog veel leuker. We hebben afgelopen weken van alles gedaan; naar het voortrekkersmonument, gewakeboard, naar marktjes geweest, pedicure met gellak gedaan, gehiked met 37 graden, gezwommen in een natuur-rots bad, kroketten gegeten(!!), cheetahs geaaid, aan onze tan gewerkt, naar het apartheidsmuseum geweest, écht Afrikaans eten gegeten, naar Johannesburg geweest, de bios, leuke restaurantjes ontdekt en noem maar op.

Ik had hier een heel verhaal onder getypt maar dat is weg, ik zal t dunnetjes over doen....

Op stage gaat het goed, we hebben onze eigen oefengroepjes en individuele kinderen. Een (strikte) planning is er niet, het komt zo t komt. Zo werd afgelopen maandag en dinsdag ineens het kerstconcert van volgende week vrijdag geoefend. Tijd voor therapie was er dus bijna niet. Vandaag, woensdag, was er geen kind op school. De schoolbusjes konden niet rijden doordat er in de stad vandaag demonstraties gaande tegen het parlement. Waardoor de weg voor de busjes verspert is.
Wij zijn, goed naar de radio luistert waar de protestmars heen trok, veilig thuis gekomen wel bizar met laag overscherende helicopters boven je....
Zo weet je hier nooit wat de dag je gaat brengen, ookal dacht je het enigszins door te hebben....

Aankomend weekend gaan we waarschijnlijk kamperen in de wildernis, super leuk!

En ohja, mams kaartje is na 24 dagen onderweg te zijn geweest ook aangekomen.

Tot snel!

Liefs Loes!

Ps. Even ter informatie gemiddeld is het hier 33/34 graden met pieken boven de 36/37 met om de week een fikse onweersbui! ;-)

• 02 November 2016 - 15:03

Silke Visser:

Heee chickie!
    Veel gedaan al joh! Zuid-Afrika... misschien wel mijn volgende bestemming! Lijkt me een heel mooi land!
    Ik ben heel benieuwd wat jullie daar allemaal leren en natuurlijk nog gaan zien!
    Heel veel plezier!!

Liefs uit India