Update 4! - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Loes Esselink - WaarBenJij.nu Update 4! - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Loes Esselink - WaarBenJij.nu

Update 4!

Blijf op de hoogte en volg Loes

20 December 2016 | Zuid-Afrika, Knysna

Lieve allemaal,

Aan de frequetie van blogs schrijven te zien kan ik vrij wel zeker zeggen dat dit mijn laatste Zuid Afrikaanse blog zal worden.

Inmiddels hebben we stage afgesloten en Pretoria achter ons gelaten.
De laatste paar weken hebben we rond gereden in Trudy omdat Mina, de oude VW polo, maar niet vervangen werd. Trudy was een nieuwe Hyundai i10 van een gerenomeerd huurbedrijf. Dat liep allemaal soepel en goed.
Tot afgelopen donderdag hebben we stage gehad, de laatste week bij verschillende praktijken en instellingen omdat de alma school natuurlijk vakantie had. We hebben nog heel lief cadeautjes van onze patienten gekregen welke we in verschillende zorgtehuizen hadden. En een leuk kerstfeest bij de little ables gevierd.
Afgelopen zaterdag zijn we naar Kaapstad gevlogen en hier een auto gehuurd. Barry, een stoere VW polo, een fijne,betrouwbare wagen. Waar we inmiddels al mee naar Swellendam en vervolgens Knysna gereden zijn. We rijden een deel van de Garden/Tuin route prachtige route langs de kust. Er is erg veel te doen en hebben vandaag gehiked en gesnorkeld, morgen gaan we canyonen (zwemmen, springen, abseilen ed door de bergen) en donderdag wellicht paragliden, super leuk dus allemaal! We genieten van onze vakantie in deze prachtige kustplaatsjes en mooie baaien!
Vrijdag rijden we terug naar Kaapstad om vervolgens met kerst in Kaapstad te zijn.

Vrijdag 30 december 10:50 zijn we op Schiphol, zie jullie dan!! ;-)

Hele fijne kerstdagen!

Heel veel liefs, Loes.