Limited Edition 2.0 - Reisverslag uit Perth, Australië van Loes Esselink - WaarBenJij.nu Limited Edition 2.0 - Reisverslag uit Perth, Australië van Loes Esselink - WaarBenJij.nu

Limited Edition 2.0

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes

15 April 2018 | Australië, Perth

Jongens & meisjes, dames & heren vooruit, hier een tweede en tevens laatste update van de andere kant van onze aardbol!

Geniet ervan!

De tijd vliegt! Mijn tijd zit er alweer bijna op bij dit geweldige gezin! De afgelopen paar maanden heb ik zo naar mijn zin gehad en zoveel gedaan, ik zal proberen een korte samenvatting te geven!

Met de kids gaat alles makkelijk een soepel, we zijn helemaal op elkaar ingespeeld! Ze maken grote stappen in hun ontwikkeling; ze gaan voor het eerst naar school, leren fietsen, tellen, praten, lopen, krijgen hun eerste tandjes en noem maar op. Super leuk om mee te maken en wat ga ik hen missen!!❤️

Al vrij snel heb ik op maandag en vrijdag ochtend en baantje erbij gevonden en ook mijn sociale leven loopt op rolletjes! Ik heb een aantal leuke meiden ontmoet waarmee we elk weekend erop uit gaan! Verschillende delen van Perth ontdekken, het nachtleven, de prachtige stranden, Margaret river, Rottnest Island, concert Ed Sheeran, een footy game in een VIP box en zometeen ga ik naar Reverb, een festival waar Fleur tickets voor kon regelen met als headliner Xavier Rudd.

Rond Pasen had ik een week vrij en heb ik samen met Nicole een roadtrip naar Exmouth gedaan. We hadden een campervan gehuurd (Bruce). Het was een super trip waarbij het kwik tot ongeveer 40 graden steeg(!), we in de middle of nowhere kampeerden, we dagen alleen maar rechtdoor reden, vaak geen drinkwater of bereik hadden en we adembenemende natuur hebben gezien. Een geweldige ervaring! In totaal hebben we zo’n 4000 km gecruised met onze geliefde Bruce!

Nog maar twee weken ‘werken’ en mijn tijd hier in Perth zit erop. Super jammer maar er staat gelukkig nog een mooie afsluitende trip te wachten! Ik ga namelijk samen met Marith de zuidkust van Australië rijden!! Van Perth naar Sydney (inclusief stops bij nicht Sarah en Tante Lies). Dat gaat leuk wordennnnn! Ook hiervoor hebben we weer een prachtige campervan gehuurd (de naam is ntb, suggesties zijn welkom!)

19 mei om 9:20 ben ik weer terug in het koude kikkerlandje, zondag de 20e zijn jullie allemaal welkom op Het Rutbeek in Enschede voor een drankje! (Hopelijk tappen ze daar bier mét schuim...)

Dit waren mijn avonturen in een ieniminie notendop, ik hoop dat jullie ervan genoten hebben, zo ja? Duimpje omhoog, abonneren heeft geen zin want er komt toch niks meer (van deze reis.) maar mag altijd! Wil je meer horen of zien? Wees er dan bij de 20e!


LIEFS!

  • 16 April 2018 - 12:13

    Neletyr:

    Hoi Loes.

    Wat vliegt de tijd jeetje en het zit er al weer bijna op .
    Maar wel weer een levenservaring rijker meid en wat fijn dat je zo genoten hebt.
    Veel plezier bij je laatste trip en tot snel in de achterhoek .
    Succes met je afscheid daar.

    gr Nelette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loes

Actief sinds 11 Feb. 2013
Verslag gelezen: 1014
Totaal aantal bezoekers 12509

Voorgaande reizen:

04 Januari 2018 - 18 Mei 2018

Au-pair in Australië!

29 September 2016 - 30 December 2016

Stage in Zuid-Afrika

04 Januari 2016 - 25 Juni 2016

Minor in Finland

27 Februari 2013 - 31 Juli 2013

Zwitserland

07 Oktober 2019 - 30 November -0001

Backpacken in Zuid-Oost Azië

Landen bezocht: