Daar gaan we (bijna) weer! - Reisverslag uit Laren, Nederland van Loes Esselink - WaarBenJij.nu Daar gaan we (bijna) weer! - Reisverslag uit Laren, Nederland van Loes Esselink - WaarBenJij.nu

Daar gaan we (bijna) weer!

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes

26 September 2016 | Nederland, Laren

Lieve vrienden en familie,

Net drie maanden thuis van mn vorige avontuur en de volgende staat alweer op de stoep! :) Nog maar drie daagjes en dan gaan we weer, drie maanden stage lopen in Zuid-Afrika! Samen met Nancy ga ik stage lopen in Pretoria. Een grote stad ongeveer 50 km van Johannesburg. Aanstaande donderdag vliegen we vanaf Schiphol via Istanbul naar Johannesburg en vanaf daar gaan we met de trein naar Pretoria. De voorbereidingen zijn al een aantal maanden aan de gang ; tickets kopen, huisvesting regelen en natuurlijk het visum. Van te voren hadden we al een aantal horror verhalen gehoord over het regelen van het visum en ja , ook wij hebben wat problemen ondervonden. Gelukkig hebben we het visum vandaag in ontvangst kunnen nemen en zijn we nu echt klaar voor vertrek! Wij gaan stage lopen bij de SPD dat staat voor services to people with disabilities. De SPD zet zich in voor kinderen
adolescenten met een verstandelijke en of lichamelijke handicap. Om jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen zal ik een dagboek bijhouden. Veel leesplezier!